Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Fasulyeden’de Topuk Tıkırtıları

Bakıyorum da memleketimin her alanında olduğu gibi burda da erkek egemen hatta salt çoğunluk bir birliktelik yürütmektesiniz. Niyetim sayfayı pembeye boyayıp, kelebek, kuş, çiçek resimleriyle donatmak değil netekim, ama diyorum ki biraz oje kokusu, biraz topuk tıkırtısı gelse fena olmaz mı?

Ha yok biz illa böyle iyiyiz, kendi çorap kokumuzda boğuluruz derseniz de, Allah sizi bildiği gibi yapsın kardeşim, ben o vakit gene kaldığım yerden bir okuyucu, çok lüzum hissettiğim anlarda yorumcu olarak katılmaya devam ederim.

Ha yok illa yaz derseniz de, ben zaten hep yazarım ama kafamdan. Hatta bu yazıyı yazmak da gece yatarken aklıma geldi, çok da güzel kurgulamıştım anasını satayım ama o tatlı uyur uyanıklık halinde kağıt kalem almaya üşendiğimden, kalkıp iki satır doğrultamadım. E ama bu üşengeçlikte çokça kaygının da etkisi var tabi.

Misal ben şimdi yazarsam, bir cesaretle dea’ya yollarsam, o da iyi zamanına denk gelir yayınlarsa, millet de okuyup okuyup benle taşlık geçer mi acaba nan, diye düşünmüyor değilim hani. Hayır kendim yapıyorum, ordan biliyorum. Eeeh geçerseniz, siz açın da…

12 Comments

  • Altar
    Posted 21/08/2009 at 00:05

    Safımda sık ve düzgün durulduğu sürece ister oje, ister tiner hiç fark etmez. Tek ses tek nefes Dea Suntasına Hayır!

  • igor
    Posted 21/08/2009 at 18:52

    Arada yaz ona eyvallah da ortalığı oje kokusuna, topuk tıkırtısına boğma

  • dellez
    Posted 21/08/2009 at 23:44

    He ya, ben de baymistim bu erkek egemen durumdan. Neydi o oyle kiraathane ortami gibi :))

  • Ortega
    Posted 22/08/2009 at 03:41

    “Fasulyeden’i Şen Kardeşler Kıraathanesine çevirmişsiniz lan!”, diyemez artık kimse 😀

  • Post Author
    psyche
    Posted 22/08/2009 at 09:03

    @altar, üzüm ye ama bağcıyı darlama dedim dimi sana 🙂
    @igor ne öyle onu yab bunu yabma, yok öyle, tam demokrasi tam özgürlük..
    @dellez, karrrdeşim benim..

  • Canarino
    Posted 22/08/2009 at 13:51

    Avatarsızların avatarı sayın başvekilimizin yerine de başka bir şey gelse…

  • altar
    Posted 22/08/2009 at 14:26

    @psyche Doğru ata oyna ki kazanasın demiş bir canarino büyüğümüz.

  • dea
    Posted 26/08/2009 at 10:07

    Misal ben şimdi yazarsam, bir cesaretle dea’ya yollarsam, o da iyi zamanına denk gelir yayınlarsa,

    Pysche, yazını ben Akdeniz sahillerinde seyirtirken gönderirsen, biraz zor yayınlarım 🙂 Tecrübeyle sabittir.

    Bir de, abi şu Altar’a bu kadar yüz vermeyin nolur, şımarıyor bayram arefesinde…

  • Altar
    Posted 26/08/2009 at 18:29

    Sen bi uğra benim tükkana emi DEA.

  • dellez
    Posted 31/08/2009 at 13:12

    Canarino demiş ki:

    Avatarsızların avatarı sayın başvekilimizin yerine de başka bir şey gelse…

    Bir seferde anlamaz ki Likyali. Yapana kadar kafasina vuracaksin!

  • dea
    Posted 31/08/2009 at 13:56

    Verdur’un önerisiyle 6 ok koyucam avatara…

Leave a Comment

Yeni yazilar neden ayagina gelmesin?