Kozmik odalarda ışıksızız, katıksızız, viraneyiz!

18 Aralık 2007‘de dönemin Genelkurmay Başkanı Yaşar Büyükanıt “PKK Kampları bizim için BBG evi gibi…” demişti. Bugün, 28 Aralık 2009‘da, Genelkurmay Karargahı’nın en mahrem sırlarının yer aldığı söylenen Kozmik Oda, hakimlerin, savcıların, belki emniyetin, yüksek ihtimal yandaş medyanın BBG evi gibi…

O değil de, Bülent Arınç’a suikast iddiları nasıl döndü, dolaştı TSK’nın en mahrem yerlerine geldi, TSK’nın en mahrem yerleri nasıl bu kadar dokunulabilir oldu, inanın hiç bir fikrim yok an itibariyle…

Türkiye çok çetin, çok sancılı bir süreçten geçiyor, hepimiz tanık oluyoruz. Kozmik odalarda ışıksızız, katıksızız, viraneyiz…

dea

2004'ten beri FasulyedenKom sitesinde yazıyor. Bekar. Karşı cinse düşkün. Şişman ve çirkin.

Kozmik odalarda ışıksızız, katıksızız, viraneyiz!” üzerine 11 yorumlar

  1. geçen hocanın biri at izi it izine karışmış durumda dedi ülke için, hakkaten öyle

  2. Arama tek hakim tarafından yapılıyor yalnız. Yani hakimlerin, savcıların emniyetin BBG evi değil…

  3. Evet, onu düzeltmeli… tek hakim girmiş, dışarya bilgi çıkartamıyormuş…

    Ben süreci çok geç yakalayabildim bu sefer… Baktım her yerde bir kozmik oda muhabbeti noluyor lan kozmik bilgilerle donatılmış dakotalı david mi geldi ülkeye filan diyordum… işte sırf o yüzden bu bülent arınç muhabbeti nasıl kozmik odaya geldi, hala çözemiyorum… en son suikast iddiasından vazgeçip, arınç’ı dinliyolar diyordu yandaş medya…

    yalnız, ülkenin hakimi, elde delil yokken ve bizzat delil aramak için dalıyorsa buraya; kimse mgk sonuç bildirgeleri ile, tam kararlılık ve uyum gibi zırvalarla yemesin birbirini… bu ülkenin yargısı ordusuna güvenmiyor; ordusu yürütmeye, yürütmesi yargıya… ne sikimtirak ülke haline geldik lan…

  4. İlgili yasada açık açık yazıyor devlet sırrı kisvesi altında belgeleri yargıdan kaçıramazsın diye. Dolayısıyla yargının o odalara girmesinde bi sakınca yok. Ama tabi kontrgerillanın, abd’nin sovyetlere karşı türkiye’de örgütlediği gladyonun belgeleri ortaya çıkacaksa, maraş katliamı gibi onlarca katliamın arkasındakiler aydınlanacaksa.

    Ha böyle bişey olacak mı, tabi ki ve malesef ki hayır.

  5. O belgeler saklanmıyordur bile başkan… Çoktan yakılmıştır sobalarda, orda, burda…

    Çok birşey çıkmaz ordan…

  6. Lan Igor aç sen bankacılık kanunu falan oku. Devlet meselelerine karışma:)

  7. kozmik odadan bok kokusu geliyorsa?
    mesela tsk jitem yok dedi -yersek-, jitem oralarda bi yerdeyse?

  8. kozmik odada yapilan isinlama calismalari sonuc vermis, jitem’i isinlamislar. jitem artik 1 isik yili uzakta 🙁

  9. Kozmik oda denilince sanki odayı Alüminyon folyoyla kaplamışlar gibi bir izlenim oluyor. Yoksa öyle mi lan?

  10. tsk taşak oğlanı oldu harbiden. diğer taraftan arınç kendi yarattığı evrenin karabasanlarından kaçıyor yine kendi evreninde. uyuyamıyordur, yazın lan adama.

  11. Türkiye Cumhuriyeti tarihinin en çaresiz TSK’sı bu olucak sanırım.
    Hatta ben, istifa eden ilk Genelkurmay Başkanı’nın da adını çıkaracak gibiyim…

    Hakkımızda hayırlısı…

Yorumlar Kapalıdır.